viernes, 9 de julio de 2010

Primeres notícies des de Bolívia!

Per fi trobo internet!

Gràcies per la benvinguda Barru! Ja tornem a compartir continent!!

Aquest any estic veient que postejar serà bastant fotut perquè costa trobar llocs amb internet (i quan en trobo no tinc temps per parar!!). Bé, us vull explicar com ha estat el meu viatge BCN-Cochabamba... una pura Odissea!

Primer dir-vos que la durada del trajecte han estat 30 hores des que vaig agafar el primer vol fins que vaig arribar a l'últim aeroport, he agafat 4 avions diferents i m'he llegit tot un llibre que feia mig any que m'esperava! Tot i així el viatje ha sigut prou entretingut. Vaig conèixer a l'Iris, una noia israeliana de conversa interessant que va amenitzar les meves 11 hores a l'aeroport de
Sao Paulo. A la merda el voler sortir de l'aeroport per fer una caipirinha al centre de la ciutat... Tothom ens deia que la ciutat era un caos i que no sabien si arribariem a temps a l'aeroport i a sobre, ens volien cobrar 36 $ només per sortir... total, que allà em vaig quedar ben pinxao!


Després d'aquestes hores d'espera a l'aeroport on dormir era impossible, tocava pillar el vol camí a Santa Cruz. Eren exactament les putes 15:30h, hora del partit Espanya-Alemanya!! I jo, a un avió, envoltat de Brasileiros, Bolivianos i algun Alemany, sense poder gaudir de La Roja! Va ser un detall per part del pilot que, quan va acabar el partit va dir el resultat i que va marcar Puyol... els alemanys es van rallar i jo no vaig poder evitar dir un VAMOOOOS!!! jejeje.

Per fi vam arribar a Cochabamba. La temperatura no era molt fotuda tenint en compte que es hivern, però no va trigar en baixar. Aquí durant el dia s'arriben als 30º i a la nit podem arribar a estar a 2º...

I amb les mateixes, a dormir i l'endemà a currar! La veritat és que estic molt motivat amb el projecte, pinta molt bé i ja estem començant a introduir dades de Cochabamba! Aquí teniu la prova de que curro a pelíssim!!



Després va tocar anar a fer els típics tràmits de canvi de moneda, fer una volteta per la ciutat i... buscar el missatge que el Lerdo m'havia deixat uns dies abans en algun punt del a ciutat! Lerdo, t'he de dir que "Mission Failed", em va fer molta pena... mira que vaig estar buscant amb les teves grandíssimes indicacions "busca detrás de la estatua (Cristo), arriba de una papelera blanca". Vaig trobar l'estàtua del Cristo... vaig trobar la papera blanca... fins i tot vaig mirar si arriba era sobre la paperera o a la part de sobre de la paperera... però res! Aquí tens la prova!!


Doncs res, com veieu he volgut matar uns quants temes en aquest thread... viatge, curro, missatge al Lerdo... Mai se sap quan tornareu a saber de mi!! Aquesta tarda ja marxo a Totora i a veure si hi ha lloc on mirar el partit per allà perquè la final del mundial si que no me la perdo!!

Us deixo que em vaig a fer una infusioneta de coca que ja toca posar-se a fer feina! Fins aviat!

2 comentarios:

  1. Jevi, que putada... no puedo creerme que en Bolivia limpien las papeleras!!

    Si, efectivamente, las explicaciones eran buenas y la papelera era esa... esta es mi prueba, y el fin de la historia: el mensaje: http://picasaweb.google.com/enelnombredelaepica2/ProvinciasDeSucreSantaCruzYCochabamba#5489410188676922562

    Me alegro de que ya estés por Bolivia, cualquier cosa que pueda ayudarte, me dices.

    Por cierto, vamos a ver el partido de la Roja el domingo en la Casa de España de La Paz y la vamos a armar muy buena... quizás podrías escaparte para acá? Visitas La Paz, nos vamos de fiesta, vemos a España, somos campeones y te vuelves a Cochabamba, total son 6 o 7 horas, nada en este país!

    Un beso

    ResponderEliminar
  2. Salutacions a tots els que esteu per sudamèrica. Que sapigueu que feu molta enveja.

    Ja aniré seguint les vostres peripècies.

    ResponderEliminar